.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اورژانس 115 بابل خبر داد؛
تصادف مرگبار در بابل
رئیس اورژانس 115 بابل گفت: تصادف در بابل یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شمال نيوز، مهدی محمدیان اظهار داشت: در تماس مردم مبنی بر تصادف موتورسیکلت با پراید در جاده قدیم بابل به آمل اسبوکلا، بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد.


وی با اشاره به اینکه راننده موتورسیکلت که مرد 50 ساله بود به علت شدت جراحات در دم جان سپرد افزود: تلاش تکنسین‌های اورژانس 115 برای احیای مصدوم ثمری نداشت.


این مسئول اذعان داشت: در گزارش دیگری مبنی بر تصادف سه خودرو پراید و دوو در جاده گنج‌افروز روستای دار دکاشت با یکدیگر، بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه هلیدشت، دانشگاه و قراخیل را به محل حادثه اعزام کرد.


محمدیان زمان رسیدن نخستین آمبولانس و تکنسین‌های اورژانس را در صحنه حادثه سه دقیقه اعلام کرد و بیان داشت: این حادثه پنج مصدوم بر جای گذاشت.


این مسئول با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه دو زن 22 و 48 ساله، دو پسر بچه چهار و 14 ماهه و مرد 50 ساله بودند که دچار صدمات هدتروما و متلیتروما شدند، خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه پس از اقدامات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.


به گزارش فارس، محمدیان با بیان اینکه اورژانس 115، 24 ساعته در خدمت هموطنان است بیان داشت: از رانندگان تقاضا داریم در این ایام با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی نوروز را بر خود و مسافران خود تلخ نکنند.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.